Google Adwords
Adverteren in google met sea
Zoekwoord onderzoek
Concurrentie analyse
Linkbuilding
Analytics
Google gebruikt twee manieren om zoekresultaten weer te geven. AdWords-advertenties vallen onder de eerste methode, het betaalde gedeelte. Organische resultaten worden beschouwd als het onbetaalde deel. Wanneer iemand kiest voor zoekmachine advertenties, zijn er een aantal verschillende zaken anders dan bij zoekmachine optimalisatie. Optimaliseren wordt bijvoorbeeld eenvoudiger van aard en kan met de juiste kennis en structuur vaak direct bovenaan de zoekresultaten worden geplaatst om bezoekers te genereren.
Hoewel Google AdWords een functie is waarvoor betaling vereist is, kan deze zeer winstgevend zijn. Laat daarom een professionele Google AdWords-campagne opzetten door ons internet marketing bureau in Antwerpen. Praat hierover met een SEA-specialist van ons Online marketing bureau Antwerpen.
KLANTEN
WEBSITES GEOPTIMALISEERD
%
GEMIDDELDE TEVREDENHEID
JAREN ERVARING
Betalen per klik
Een kenmerk van adverteren via Google AdWords is dat de betaling afhankelijk is van het aantal klikken dat je ontvangt en niet van het aantal weergaven.. Dit betekent dat wanneer een webbezoeker een trefwoord invoert en jouw advertentie bovenaan de zoekresultaten ziet, hij alleen betaalt als hij de link naar jouw website of webshop volgt. Om deze reden wordt vooraf een klikbudget afgesproken, waardoor het aantal kliks wordt beperkt.
Een bepaalde kwaliteitsscore (QS) zorgt er ook voor dat de prijs per klik verlaagd kan worden. Met een hoge QS betaalt je een lagere prijs per klik. QS is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder klikfrequentie, laadsnelheid en kwaliteit van de webpagina en advertentiegeschiedenis. Met behulp van ons online marketing bureau in Antwerpen kun je jouw Quality Score verbeteren en kun je tevens goedkoper adverteren met Google AdWords.
Landelijk of lokaal gevonden met Google Adwords
Je wilt landelijk en lokaal gevonden worden via Google AdWords. Ons internet marketing bureau in Antwerpen kan je helpen bij het maken van de juiste keuze en advies. Daarnaast zijn er ook long-tail en short-tail zoekwoorden (LSI) die we kunnen gebruiken bij een Google AdWords strategie. Bij ons online marketing bureau kunnen wij jouw wensen en behoeften combineren met de juiste AdWords-campagne.
Neem gerust contact met ons op
Bespreek de meerwaarde van SEO en de rol van ons bedrijf hierin zonder enige verplichting aan een van onze SEO specialisten.